Páginas

2012/10/02

Hoy un mes. Gaur hilabete.

Esta es mi sobrina Lexuri, hoy ha cumplido un mes y como no la veo mucho no tengo todas las fotos que quisiera tener.

Hau nire iloba Lexuri da, gaur hilabete egin du eta asko ikusten ez dudanez ez dauzkat nahi beste argazki.



 Como es la primera chica le toca estrenar todo.

Lehendabiziko neska denez dena berria dauka.


 Esta es una mantita granny. La primera que hice a ganchillo, disfrute mucho haciendola.

Hau granny mantatxo bat da. Gantxilos egin nuen lehendabizikoa, Hau egiten asko gozatu nuen.


 Estos zapatitos tambien los hice a ganchillo y el gorro con un telar redondo, lleva una flor a ganchillo.  Tambien le hice un cambiador con su nombre, que a mi hermana le encanta.

Zapatatxo hauek gantxillos egin nituen eta txapela berriz telar biribil batez, gantxillos eginiko loratxo bat darama. Bere izena daraman aldatzeko mantatxoa ere egin nion, nire ahizpari asko gustatzen zaio.


A mi hermana se le ocurrió que le tenía que hacer un traje de casera. Yo encantada!! Medimos su cuerpecito y manos a la obra. El chal lo hice con un medio granny y he guardado lana para el año que viene poder hacerlo mas grande.

Baserritar jantzia egin  behar geniola pentsatu zuen nire ahizpak. Ni poz pozik noski!!! Lexuriren gorputz txikitxoa neurtu eta berehala hasi nuen lana. "Chal"-a granny erdiz egina dago eta datorren urtean haundiago egiteko artilea gorde dut.


Os gusta? estoy encantada con estos trabajos, y lo bueno es que  haciéndolos cada día aprendo mas.
Gustatzen?? Lan hauekin pozarren nago, eta onena egunetik egunera lantxo haueki asko ikasten dudala da.

MUXU DENORI.















No hay comentarios:

Publicar un comentario